• Deklaracja dostępności
  • Idź do głównego menu
  • Idź do treści
    • Wersja domyślna
    • Wersja kontrastowa
    • Wysoki kontrast
    • AaHigh contrast black/white mode.
    • AaHigh contrast yellow/black mode.
    • AaHigh contrast black/yellow mode.
    • Fixed layout
    • Wide layout
    • A-Smaller font
    • ADefault font
    • A+Larger font
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
  •  Strona główna 
  • O nas
    • Podstawy funkcjonowania Ośrodka
    • Zadania Ośrodka
    • Struktura organizacyjna
    • Sprawozdania
    • Zamówienia publiczne
    • Ankieta zadowolenia klienta
    • Ochrona danych osobowych
    • Nadzór i koordynacja działań Ośrodka
    • Wyróżnienia
  • Aktualności
    • Ogłoszenia
    • Komunikaty i zaproszenia
    • Wydarzenia
    • Archiwum
  • Rodzaje pomocy
    • Świadczenia pieniężne
    • Świadczenia niepieniężne
    • Ukraina
  • Ośrodki wsparcia
    • OWIRON
    • Ośrodek Wsparcia Dla Seniorów
    • Bemowski Klub Integracji Społecznej
  • Kontakt
    • Twój Pracownik Socjalny
    • Pracownicy OPS
    • Kontakty ogólne
  •  BIP 
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
  •  Strona główna 
  • O nas
    • Podstawy funkcjonowania Ośrodka
    • Zadania Ośrodka
    • Struktura organizacyjna
    • Sprawozdania
    • Zamówienia publiczne
    • Ankieta zadowolenia klienta
    • Ochrona danych osobowych
    • Nadzór i koordynacja działań Ośrodka
    • Wyróżnienia
  • Aktualności
    • Ogłoszenia
    • Komunikaty i zaproszenia
    • Wydarzenia
    • Archiwum
  • Rodzaje pomocy
    • Świadczenia pieniężne
    • Świadczenia niepieniężne
    • Ukraina
  • Ośrodki wsparcia
    • OWIRON
    • Ośrodek Wsparcia Dla Seniorów
    • Bemowski Klub Integracji Społecznej
  • Kontakt
    • Twój Pracownik Socjalny
    • Pracownicy OPS
    • Kontakty ogólne
  •  BIP 
  • Jesteś tutaj:  
  • Start
  • Aktualności

Nabór na wolne stanowisko - KONSULTANT

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 26 maj 2022

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy, ul.
Rozłogi 10 , 01-310 Warszawa
ogłasza nabór na wolne stanowisko
KONSULTANT

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku konsultanta będzie należało między innymi:

  • prowadzenie zajęć animacyjnych, edukacyjnych i integracyjnych dla społeczności lokalnej w Miejscach Aktywności Lokalnej: Dom Sąsiedzki „Nad Stawem” oraz „MALtana”, w tym głównie zajęć dla osób z Ukrainy, które przybyły do Polski po 24 lutego 2022 roku w związku z konfliktem zbrojnym na Ukrainie i przebywają na terenie dzielnicy Bemowo,
  • współpraca z wolontariuszami, animatorami kultury, aktywistami miejskimi, organizacjami pozarządowymi oraz społecznością lokalną w dziedzinie kultury, czasu wolnego i integracji społecznej w zakresie prowadzonych zajęć dla społeczności lokalnej,
  • bieżący kontakt z mieszkańcami Dzielnicy Bemowo i współtworzenie Miejsc Aktywności Lokalnych,
  • promocja Miejsc Aktywności Lokalnej oraz oferty zajęć w MAL-ach,
  • badanie podstawowych potrzeb mieszkańców Dzielnicy Bemowo, w tym głównie obywateli Ukrainy przybyłych do Polski po 24 lutego 2022 roku w związku z konfliktem zbrojnym na Ukrainie i przebywają na terenie dzielnicy Bemowo ,
  • prowadzenie bieżącej dokumentacji z realizowanych zadań.

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530),
  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia;
  • min. 3 letni staż praccy;
  • min. 3 letnie doświadczenie zawodowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie wyższe II stopnia;
  • znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego potwierdzona certyfikatem;
  • umiejętność obsługi komputera;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
  • odpowiedzialność;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista;
  • dobra organizacja pracy.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę na czas określony w wymiarze 1 etatu,    
  • praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie i poza nim. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana;
  • praca przy komputerze i obsługa urządzeń biurowych;
  • na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530)
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających min 3 lata stażu pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających min 3 lata doświadczenia zawodowego,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    .......................................................
    Data i podpis kandydata do pracy
  • w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Ośrodek prosimy o  umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Ośrodek przez okres najbliższych 6 miesięcy. Oświadczenie, o którym mowa powyżej może być sformułowane w następujący sposób:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb kolejnych naborów prowadzonych przez Ośrodek przez okres najbliższych 6 miesięcy, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie  ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na  podstawie zgody  przed jej cofnięciem.
    .......................................................
    Data i podpis kandydata do pracy”
  • podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów
    do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika
na jej podstawie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie  za pośrednictwem poczty do dnia  06 czerwca 2022 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na  adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy, ul. Rozłogi 10, 01-310. Warszawa z dopiskiem na kopercie: „Konsultant ”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 06 czerwca 2022 r. do godz. 16.00.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (PDF 460KB)

Nabór na wolne stanowisko - Kierownik Ośrodka Wsparcia dla Seniorów

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 26 maj 2022

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy, ul.
Rozłogi 10, 01-310 Warszawa
ogłasza nabór na wolne stanowisko
Kierownik Ośrodka Wsparcia dla Seniorów (1 etat)
w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Ośrodka Wsparcia dla Seniorów należy:

  • Kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz;
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi OPS;
  • Inicjowanie nowatorskich rozwiązań i stałe dążenie do rozwoju placówki stosownie do potrzeb i zainteresowań uczestników;
  • Przygotowywanie planów merytorycznej działalności Ośrodka Wsparcia i sporządzanie sprawozdań we współpracy z pracownikami OWdS
  • Przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej w jednostce,
  • Zapewnianie i utrzymanie wymaganego zakresu i poziomu usług,
  • Opracowanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania OWdS,
  • Zapewnienie bezpieczeństwa podopiecznym oraz pracownikom,
  • Administrowanie mieniem wchodzącym w skład i będącym na wyposażaniu oraz ponoszenie odpowiedzialności za to mienie,   
  • Koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów,
  • Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ustawy o ochronie danych osobowych,
  • Zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami. Współpraca z NGO, firmami i instytucjami, które mogłyby wspomagać działalność Ośrodka Wsparcia dla Seniorów,
  • Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych zajęciach,
  • Koordynowanie działań dotyczących udzielania osobom starszym pomocy, wsparcia oraz poradnictwa,
  • Zarządzanie podległymi pracownikami zgodnie z przepisami przyjętymi w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy oraz wspieranie ich w rozwoju zawodowym.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe II stopnia,
  • posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2021 r. poz. 2268, 2270, z 2022 r. poz. 1, 66),
  • min. 5 lat stażu pracy,
  • min. 5 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach pomocy społecznej,
  • min. 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołem,
  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu: pedagogiki, pedagogiki specjalnej, politologii, polityki społecznej, psychologii, socjologii, nauki o rodzinie, administracji publicznej, zarządzania,
  • doświadczenie w pracy z seniorami;
  • opracowanie modelu wsparcia środowiskowego osób starszych pn. „Koncepcja działalności Ośrodka Wsparcia dla Seniorów”.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1/1 etatu,
  • praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie i poza nim. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze.
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie i obsługą urządzeń biurowych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530)
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających min 5 letni staż pracy lub
    w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu
    zawierające okres zatrudnienia, 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołem;
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu  z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    .......................................................
    Data i podpis kandydata do pracy”
  • podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów
    do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami oraz omówienie przygotowanego modelu wsparcia środowiskowego osób starszych pn. „Koncepcja działalności Ośrodka Wsparcia dla Seniorów” dokonanie wyboru pracownika na ich podstawie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia
07 czerwca  2022 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka
) na  adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawa, ul. Rozłogi 10, 01-310. Warszawa z dopiskiem na kopercie: „Kierownik Ośrodka Wsparcia dla Seniorów”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 07 czerwca 2022 r. do godz. 16.00.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (PDF 460KB)

Nabór na wolne stanowisko - Asystent Rodziny w Klubie Integracji Społecznej

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 26 maj 2022

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul.
Rozłogi 10 , 01-310 Warszawa
ogłasza nabór na wolne stanowisko
ASYSTENT RODZINY
w Klubie Integracji Społecznej

Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku asystenta rodziny będzie należała praca na rzecz rodzin uchodźców z Ukrainy przeżywających trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczej zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2022 r. poz. 447):

  • opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
  • opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
  • udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
  • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi,
  • wspieranie aktywności społecznej rodzin,
  • motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,
  • motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
  • udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności, poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
  • podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
  • prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,
  • realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
  • dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
  • monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
  • sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,
  • współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
  • współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art.9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uznana została za niezbędną

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530),
  • wykształcenie: wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określonego w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej - art. 12 ust.1 pkt. 1 i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi i rodziną,
  • min. 2 lata stażu pracy,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • osoba aplikująca nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona oraz wypełnia ona obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego.
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie wyższe II stopnia
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, prawa pracy, świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ochrony zdrowia psychicznego, promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów o ochronie danych osobowych;
  • znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym umożliwiającym rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych poświadczona odpowiednim certyfikatem;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
  • odpowiedzialność;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista;
  • dobra organizacja pracy.

 Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1 etatu, w systemie zadaniowego czasu pracy;
  • praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego; asystent rodziny w swojej pracy nie będzie mógł także wykonywać wobec rodzin objętych asystą innych funkcji: kuratora sądowego, pedagoga, nauczyciela, wychowawcy, psychoterapeuty,
  • praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie i poza nim w granicach administracyjnych m.st. Warszawy na ogólnych zasadach dotyczących pracy asystenta rodziny w miejscu zamieszkania rodziny lub w miejscu wskazanym przez rodzinę. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana;
  • Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530)
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających min 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi i rodziną;
  • kopie dokumentów potwierdzających min 2 lata stażu pracy;
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • podpisane pisemne oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
  • podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sad;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    .......................................................
    Data i podpis kandydata do pracy
  • w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Ośrodek prosimy o  umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Ośrodek przez okres najbliższych 6 miesięcy. Oświadczenie, o którym mowa powyżej może być sformułowane w następujący sposób:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb kolejnych naborów prowadzonych przez Ośrodek przez okres najbliższych 6 miesięcy, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  • Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie  ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na  podstawie zgody  przed jej cofnięciem.
    .......................................................
    Data i podpis kandydata do pracy”
  • podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów
    do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika
na jej podstawie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia 07 czerwca 2022 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy, ul. Rozłogi 10, 01-310. Warszawa z dopiskiem na kopercie: „Asystent Rodziny”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 07 czerwca 2022 r. do godz. 16.00.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (PDF 460KB)

Zapytanie ofertowe na przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 24 maj 2022

Zapytanie ofertowe na przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, korzystającym z Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie, w okresie 20.06.2022 do dnia 31.12.2022.

Pliki do pobrania (zip 677KB)

Zapytanie ofertowe na dostawę mebli na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 19 maj 2022

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie.

Pliki do pobrania (ZIP 940KB)

Nabór na wolne stanowisko - Asystent Rodziny w Klubie Integracji Społecznej

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 12 maj 2022

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul.
Rozłogi 10 , 01-310 Warszawa
ogłasza nabór na wolne stanowisko

ASYSTENT RODZINY
w Klubie Integracji Społecznej

Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku asystenta rodziny będzie należała praca na rzecz rodzin uchodźców z Ukrainy przeżywających trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczej zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2022 r. poz. 447):

  • opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
  • opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
  • udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
  • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi,
  • wspieranie aktywności społecznej rodzin,
  • motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,
  • motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
  • udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności, poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
  • podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
  • prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,
  • realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
  • dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
  • monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
  • sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,
  • współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
  • współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art.9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uznana została za niezbędną

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530),
  • wykształcenie: wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określonego w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej - art. 12 ust.1 pkt. 1 i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi i rodziną,
  • min. 2 lata stażu pracy,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • osoba aplikująca nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona oraz wypełnia ona obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego.
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie wyższe II stopnia
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, prawa pracy, świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ochrony zdrowia psychicznego, promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów o ochronie danych osobowych;
  • znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym umożliwiającym rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych poświadczona odpowiednim certyfikatem;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
  • odpowiedzialność;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista;
  • dobra organizacja pracy.

 Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1 etatu, w systemie zadaniowego czasu pracy;
  • praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego; asystent rodziny w swojej pracy nie będzie mógł także wykonywać wobec rodzin objętych asystą innych funkcji: kuratora sądowego, pedagoga, nauczyciela, wychowawcy, psychoterapeuty,
  • praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie i poza nim w granicach administracyjnych m.st. Warszawy na ogólnych zasadach dotyczących pracy asystenta rodziny w miejscu zamieszkania rodziny lub w miejscu wskazanym przez rodzinę. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana;
  • Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530)
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających min 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi i rodziną;
  • kopie dokumentów potwierdzających min 2 lata stażu pracy;
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • podpisane pisemne oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
  • podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sad;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy

w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Ośrodek prosimy o  umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Ośrodek przez okres najbliższych 6 miesięcy. Oświadczenie, o którym mowa powyżej może być sformułowane w następujący sposób:

  • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb kolejnych naborów prowadzonych przez Ośrodek przez okres najbliższych 6 miesięcy, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  • Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie  ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na  podstawie zgody  przed jej cofnięciem.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów
    do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika
na jej podstawie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie  za pośrednictwem poczty do dnia  20 maja 2022 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na  adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10, 01-310. Warszawa z dopiskiem na kopercie: „Asystent Rodziny”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 20 maja 2022 r. do godz. 16.00.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (PDF 460KB)

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierowca

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 02 maj 2022

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Rozłogi 10 , 01-310 Warszawa

ogłasza nabór na wolne stanowisko

Kierowca (1 etat)

w Ośrodku Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych
w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Kierowcy OWiRON należy:

  • transport uczestników OWiRON na trasie: dom-OWiRON, OWiRON-dom;
  • transport uczestników OWiRON podczas realizacji programów terapeutycznych w zakresie: wycieczek, imprez sportowych, spektakli teatralnych, wyjazdów do kina itp.
  • dbanie o bezpieczeństwo uczestników i estetykę pojazdów służbowych;
  • obsługa zaopatrzenia w zakresie transportu oraz realizacja zakupów;
  • wypełnianie kart drogowych, rozliczanie paliwa ze stanu kilometrażu licznikowego.
  • codzienna kontrola stanu technicznego samochodów służbowych,
  • bezzwłoczne usuwanie stwierdzonych usterek w sprawności technicznej samochodów, a w przypadku poważniejszych uszkodzeń natychmiastowe powiadomienie przełożonego o konieczności wykonania naprawy,
  • tankowanie samochodów służbowych,
  • kontrola aktualności przeglądu technicznego i ubezpieczenia samochodów służbowych.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: minimum zasadnicze zawodowe,
  • min. 1 rok stażu pracy,
  • min. 1 rok doświadczenia zawodowego jako kierowca,
  • uprawnienia do przewozu osób,
  • karta elektroniczna do tachografu,
  • prawo jazdy kat. B, D – prowadzenie autobusu oraz ukończony kurs kwalifikacji wstępnej w zakresie bloku D;
  • pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych niekaralność  za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie: średnie

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1/1 etatu,
  • praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo  w Warszawie i poza nim. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze i w OWiRON. Siedziba Ośrodka monitorowana;
  • praca przy prowadzeniu pojazdu około 6 godzin dziennie;

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282)
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopia dokumentów poświadczających uprawnienie do prowadzenia samochodów osobowych oraz autobusu;
  • kopie dokumentów potwierdzających min 1rok stażu pracy, 1 rok  doświadczenia zawodowego;  
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu  z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    .......................................................
    Data i podpis kandydata do pracy”
  • podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów
    do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika
na jej podstawie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia
10 maja  2022 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka
) na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy, ul. Rozłogi 10, 01-310. Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Kierowca OWiRON”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 10 maja 2022 r. do godz. 16.00.

Życzenia Wielkanocne

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 15 kwiecień 2022

wielkanoc 2022 grafika

Zdrowych, pogodnych
Świąt Wielkanocnych
pełnych wiary, nadziei i miłości,
radosnego, wiosennego nastroju,
serdecznych spotkań
w gronie rodziny i przyjaciół
oraz
Wesołego „Alleluja”

 

życzą
Dyrektor i Pracownicy
Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy

Wielkanoc 2022r.

 

OPS nieczynny 18 kwietnia

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 15 kwiecień 2022

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w dniu 18 kwietnia (drugi dzień świąt wielkanocnych) Ośrodek Pomocy Społecznej jest nieczynny.

Пані та панове,
Нагадуємо, що 18 квітня (другий день Великодня) Центр соціального захисту населення не працює.

Леди и джентельмены,
Доводим до вашего сведения, что 18 апреля (второй день Пасхи) Центр социального обеспечения не работает.

,,OPIEKA WYTCHNIENIOWA" - edycja 2022

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 01 kwiecień 2022

Od dnia 1 kwietnia 2022r. m.st. Warszawa rozpoczyna realizację usługi opieki wytchnieniowej w formie wsparcia całodobowego w ramach Programu ,,Opieka Wytchnieniowa – edycja 2022", który jest finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego.
Szczegółowe informacje nt. programu dostępne są na stronie : https://wsparcie.um.warszawa.pl, zakładka: ,,osoby z niepełnosprawnościami’’

Bemowo dla Ukrainy

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 03 marzec 2022
Chcesz pomagać? Zgłoś się do naszego Ośrodka.
Możesz pomóc w następujący sposób:
  • Możesz przekazać artykuły pierwszej potrzeby
    Wykaz AKTUALNIE potrzebnych rzeczy będziemy zamieszczać na bieżąco na fanpage https://www.facebook.com/opsbemowo
    Każdorazowo przed dostarczaniem artykułów sprawdź aktualne informacje co jest potrzebne lub skontaktuj się z koordynatorem pomocy rzeczowej - tel. 512 698 606
    Przedmioty możesz dostarczać w dni robocze do:
    Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Rozłogi 10 w godzinach 8.00-18.00
    Domu Sąsiedzkiego "Nad Stawem" przy ul. Pełczyńskiego 30B w godzinach 16.00-18.00
  • Możesz zostać wolontariuszem, który pomoże w prowadzeniu akcji
    W celu ustalenia AKTUALNYCH potrzeb skontaktuj się z koordynatorem wolontariatu - tel. 512 698 711

"Wioska Kobiet" Grupa rozwojowa dla matek z dziećmi do 1 roku życia

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 18 luty 2022

To propozycja dla mam i ich małych dzieci (do 12 miesiąca życia).

Oferujemy: psychoedukację, wsparcie psychologiczne oraz przestrzeń dla Uczestniczek na dzielenie się doświadczeniami z zakresu macierzyństwa i zmian, jakie ono niesie.

Cykl składa się z 8 spotkań tematycznych.

Przygotowujemy: miejsce na wózki, siedziska na podłodze, materacyki dla dzieci, bezpieczną przestrzeń i miejsce do przewijania.

Warsztaty będą odbywały się we wtorki w godzinach 10:00 – 12:00 w okresie marzec – kwiecień oraz wrzesień – październik.

Miejsce: Dom Sąsiedzki „Nad Stawem”
ul. Pełczyńskiego 30B

Kontakt:
Magdalena Chemycz
tel.: 22 48-71-362

Konsultacje psychologiczne dla rodziców

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 18 luty 2022

Zapraszamy osoby, które:

  • oczekują przyjścia na świat dziecka i przygotować się na nowy etap w ich życiu,
  • przeżywają stratę w okresie ciąży,

a także rodziców, którzy:

  • doświadczają zmian związanych z narodzeniem dziecka,
  • chcieliby lepiej zrozumieć swoje dziecko (jego emocje, potrzeby, zachowania),
  • mają wątpliwości związane z wychowywaniem dzieci (wyznaczaniem granic, reagowaniem na trudne emocje i nieakceptowane zachowania dziecka, rywalizacją w rodzeństwie),
  • chcieliby wesprzeć dzieci podczas zmiana w ich życiu (śmierć bliskiej osoby, narodzenie rodzeństwa, rozstanie rodziców, zmiana miejsca zamieszkania itp.)
  • funkcjonują w rodzinach patchworkowych i potrzebują wsparcia.

Konsultacje mogą być jednorazowe bądź mogą się odbywać w formie regularnych spotkań.

Kontakt
Magdalena Chemycz tel.: 22 48-71-362

Konsultacje dla osób uzależnionych i ich rodzin

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 18 luty 2022

Zapraszamy osoby, które

  • doświadczają problemu z uzależnieniem od alkoholu, narkotyków, czynników behawioralnych (hazard, sport, zakupy itp.),
  • mają wątpliwości dotyczące swojego uzależnienia i chcą bliżej przyjrzeć się swojemu problemowi
  • żyją w związku z osobą uzależnioną i zmagającą się z trudnościami, które z tego wynikają,
  • są dorosłymi osobami wychowanymi w rdzinie z problemem uzależnień i przeżywającymi trudności, które z tego wynikają.

Konsultacje mogą być jednorazowe bądź mogą odbywać się w formie regularnych spotkań.

Kontakt
Małgorzata Łagowska
specjalista psychoterapii uzależnień
tel.: 22 48-71-312, 512-792-408

Konsultacje Rodzicielskie

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 18 luty 2022

Zapraszamy rodziców, którzy:

  • doświadczają trudności i  wątpliwości związanych z wychowywaniem dzieci,
  • czują się bezradni, czują że nie radzą sobie ze swoimi emocjami, zaczynają zachowywać się wobec dziecka w sposób, który ich niepokoi
  • chcą wesprzeć swoje dziecko w poradzeniu sobie ze zmianą w jego życiu, np. pójście do szkoły, narodziny rodzeństwa, rozwód rodziców, śmierć bliskiej osoby, choroba,
  • mają trudności z porozumieniem z drugim rodzicem w sprawach dzieci

Konsultacja rodzicielska może być jednorazowa bądź może odbywać się cyklicznie w zależności od potrzeb rodzica.

Miejsce konsultacji: OPS Bemowo, ul. Rozłogi 10.

Kontakt
Kamila Polak
tel.: 22 48-71-309, 662-003-658

Trening umiejętności społecznych

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 18 luty 2022

Dla dzieci, które przejawiają trudności w nawiązywaniu i utrzymaniu kontaktów społecznych, potrzebują wsparcia w budowaniu poczucia własnej wartości, nauki stawiania granic jak również nauki współpracy i współzawodnictwa. Zapraszamy również dzieci, które posiadają diagnozę nadpobudliwości psychoruchowej, Zespołu Aspergera i posiadają wskazania do odbycia treningu

Kwalifikacja do programu odbywa się na podstawie rozmowy wstępnej z rodzicami i dzieckiem

Na zakończenie odbędą się indywidualne spotkania z rodzicami w celu omówienia udziału dziecka w treningu ze wskazaniem obszarów do dalszej pracy.

Grupa wiekowa: 9 – 11 lat
Liczebność grupy: ok. 10 osób
Trenerzy: Anna Kościesza i Ilona Popławska.
Termin: spotkania w poniedziałki w godzinach 16:00 – 17:30.
Miejsce: Siedziba Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Rozłogi 10
Zgłoszenia: Anna Kościesza, tel.: 22 487-13-12 i Ilona Popławska, tel.: 22 487-13-14

Warsztaty "Szkoła dla rodziców"

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 18 luty 2022

To program spotkań dla każdego, kto szuka sposobu na nawiązanie głębszych i cieplejszych relacji z dzieckiem. Głównym celem jest wspieranie rodziców w radzeniu sobie w codziennych kontaktach z dziećmi. Udział w spotkaniach to nauka dialogu i kształtowanie więzi opartych na wzajemnym szacunku.

Podczas warsztatów dowiesz się i doświadczysz:

  • jak budować granice i co zrobić zamiast karania,
  • jak wspierać dziecko, by radziło sobie z emocjami,
  • jak słuchać i zachęcać do współpracy,
  • jak rozwiązywać konflikty, by nikogo nie ranić,
  • jak rozwijać samodzielność dziecka,
  • jak pomóc dziecku być sobą?

Termin: Zaczynamy 23 lutego 2022 roku.
Spotkania w środy w godzinach 16:00 – 19:30.

Miejsce: Siedziba Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo
ul. Rozłogi 10.

Zapisy osobiście w siedzibie Ośrodka lub telefonicznie u prowadzących.
Zajęcia prowadzą: Kamila Polak i Tomasz Wiszniewski.
Tel.: 22 487-13-09, 662-003-658.

Warszawska Pomoc Osłonowa

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 18 luty 2022

Mieszkańcy Warszawy prowadzący jednoosobowe gospodarstwo domowe, których dochód nie przekracza kwoty netto 1 940 zł miesięcznie mogą ubiegać się o zasiłek celowy na pokrycie kosztów utrzymania lokalu mieszkalnego. Jest to potocznie zwany „Dodatek śmieciowy”.

Wnioski o wsparcie przyjmowane są w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo.

Wysokość zasiłku nie może być niższa niż 50% miesięcznych kosztów opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

W zabudowie wielolokalowej obowiązuje stała wysokość opłaty od lokalu mieszkalnego i wynosi ona 85 zł. Opłata dla mieszkańców domów jednorodzinnych wynosi 107 zł miesięcznie. Dla osób, które zadeklarują kompostowanie bioodpadów opłata wynosi 98 zł.

Strona 1 z 7

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
company1 company2 company3 company4 company5 company6 company7 company8

Siedziba Ośrodka:

ul. Rozłogi 10
01-310 Warszawa
e-mail: sekretariat@opsbemowo.waw.pl
kontakt telefoniczny:

  • biuro obsługi klienta 22-487-13-00
  • sekretariat 22-487-13-01
  • faks: 22-487-13-02

Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8.00 – 16.00

© 2018-2020 OPS Bemowo | Wszelkie prawa zastrzeżone

Dodatkowe informacje

  • Deklaracja dostępności
  • Bemowska Kampania przeciwdziałania przemocy - Widzisz? Reaguj!
  • Zespół Interdyscyplinarny
  • Punkt informacyjno - konsultacyjny
  • Mapa strony
  • Ochrona danych osobowych
  • Nieodpłatna pomoc prawna

© 2018 OPS Bemowo | Wszelkie prawa zastrzeżone

wróć na górę
Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej 'Polityce Cookies'.