Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa ogłasza nabór na wolne stanowisko INSPEKTOR ds. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ (1 etat) w Zespole Realizacji Świadczeń i Analiz

Treść ogłoszenia (PDF 195 KB)

Klauzula informacyjna (PDF 225KB)

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska KIEROWNIKA Zespołu Pomocy Środowiskowej w Dziale Pomocy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy, ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa

Termin składania dokumentacji do dnia 14.05.2020 r. do godz. 16.00

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy Ogłasza nabór na wolne stanowisko KIEROWNIKA Zespołu Pomocy Środowiskowej w Dziale Wsparcia Seniorów i Osób z Niepełnosprawnością
Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy, ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa
Termin składania dokumentacji do dnia 14.05.2020 r. do godz. 16.00.

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa ogłasza nabór na wolne stanowisko ASYSTENT RODZINY w Dziale Pomocy Specjalistycznej

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku asystenta rodziny będzie należała realizacja zadań wskazanych w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1111) :

  • opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
  • opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
  • udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
  • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi,
  • wspieranie aktywności społecznej rodzin,
  • motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,
  • motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
  • udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności, poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
  • podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
  • prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,
  • realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
  • dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
  • monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
  • sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,
  • współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
  • współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art.9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uznana została za niezbędną.

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm.),
  • wykształcenie: wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określonego w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej - art. 12 ust.1 pkt. 1 i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi i rodziną,
  • min. 2 lata stażu pracy,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • osoba aplikująca nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona oraz wypełnia ona obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego.
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie wyższe II stopnia
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, prawa pracy, świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ochrony zdrowia psychicznego, promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów o ochronie danych osobowych;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
  • odpowiedzialność;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista;
  • dobra organizacja pracy.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1 etatu, w systemie zadaniowego czasu pracy;
  • praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego; asystent rodziny w swojej pracy nie będzie mógł także wykonywać wobec rodzin objętych asystą innych funkcji: kuratora sądowego, pedagoga, nauczyciela, wychowawcy, psychoterapeuty,
  • praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie i poza nim w granicach administracyjnych m.st. Warszawy na ogólnych zasadach dotyczących pracy asystenta rodziny w miejscu zamieszkania rodziny lub w miejscu wskazanym przez rodzinę. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana;
  • Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.)
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających min 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi i rodziną;
  • kopie dokumentów potwierdzających min 2 lata stażu pracy;
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • podpisane pisemne oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
  • podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sad;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów
    do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

 Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika
na jej podstawie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie  za pośrednictwem poczty do dnia  20 marca 2020 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na  adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul.
Rozłogi 10, 01-310. Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Asystent Rodziny”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 20 marca 2020 r. do godz. 16.00.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (PDF)

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10, 01-381 Warszawa ogłasza nabór na wolne stanowisko inspektor/starszy inspektor w Zespole Finansowo-Księgowym (Ponowienie)

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa ogłasza nabór na wolne stanowisko KONSULTANT – EUROKOORDYNATOR w Ośrodku Pomocy Społecznej w ramach projektu „Od nowa – nowa jakość na Bemowie”

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10, 01-381 Warszawa ogłasza nabór na wolne stanowisko INSPEKTOR w Zespole Finansowo-Księgowym.

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa ogłasza nabór na wolne stanowisko KONSULTANT – EUROKOORDYNATOR w Ośrodku Pomocy Społecznej w ramach projektu „Od nowa – nowa jakość na Bemowie”

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

ogłasza nabór na wolne stanowisko

PRACOWNIK SOCJALNY

w Ośrodku Pomocy Społecznej w ramach projektu „Od nowa – nowa jakość na Bemowie”

  1. Treść ogłoszenia (pdf)
  2. Klauzula informacyjna (pdf)Klauzula informacyjna (pdf)

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul.
Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

ogłasza nabór na wolne stanowisko

PSYCHOLOG

 w Bemowskim Klubie Integracji Społecznej

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku psychologa będzie należało między innymi:

  • prowadzenie i współprowadzenie zajęć grupowych, w tym warsztatów, spotkań edukacyjnych i grup wsparcia dla uczestników Bemowskiego Klubu Integracji Społecznej (m.in. warsztatów kompetencji społecznych, zajęć integracyjno – edukacyjnych);
  • prowadzenie indywidualnych konsultacji z uczestnikami Bemowskiego Klubu Integracji Społecznej
  • udzielanie pomocy psychologicznej osobom i rodzinom zagrożonym wykluczeniem społecznym z terenu Dzielnicy Bemowo, szczególnie w formie porady psychologicznej, konsultacji, terapii, pomocy psychologicznej w kryzysie (zarówno w siedzibie Ośrodka jak i w środowisku lokalnym);
  • współpraca z pracownikami socjalnymi i innymi specjalistami Ośrodka
    w opracowywaniu planów pracy z klientem/rodziną, w celu rozwiązania występujących problemów;
  • inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom z zakresu przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu;
  • udzielanie doradztwa specjalistycznego pracownikom Ośrodka w zakresie tworzenia planów pomocy oraz utrzymania pomocnego kontaktu z osobami z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym;
  • prowadzenie sprawozdawczości z realizacji zajęć z uczestnikami Bemowskiego Klubu Integracji Społecznej oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji z realizowanych zadań.

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe II stopnia;
  • co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania pożądane:

  • ukończony kurs metodą Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach;
  • ukończone szkolenie/studia w zakresie coachingu;
  • doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
  • komunikatywność;
  • umiejętność i łatwość  nawiązywania kontaktu z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
  • odpowiedzialność;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista;
  • dobra organizacja pracy.

 Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
    na stanowisku psychologa;
  • praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących
    i niewidzących. Wejście do budynku nie jest dostosowane do wózków inwalidzkich;
  • praca związana z bezpośrednim kontaktem z uczestnikami Bemowskiego Klubu Integracji Społecznej, zarówno w placówce jak i podczas zajęć w terenie (m.st. Warszawa,
    woj. mazowieckie).
  • na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.

 Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających min 1 rok doświadczenia zawodowego;
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10 w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów
    do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika
na jej podstawie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie  za pośrednictwem poczty
do dnia  16 grudnia 2019r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka
) na  adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul.
Rozłogi 10, 01-310. Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Psycholog w Bemowskim Klubie Integracji Społecznej”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 16 grudnia 2019 r. do godz. 16.00.

Wzorcowa klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Rozłogi 10, 01-310 Warszawa


Ogłasza nabór na wolne stanowisko
KIEROWNIK Działu Pomocy Specjalistycznej
w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy


Do zadań Kierownika Działu Pomocy Specjalistycznej należy w szczególności:

• Organizacja pracy działu,
• Nadzór nad prawidłową realizacją zadań przez podległych pracowników,
• Inicjowanie i koordynowanie działań specjalistycznych Ośrodka z zakresu wspierania rodzin przeżywających trudności (zwłaszcza w zakresie problemów opiekuńczo-wychowawczych),
• Inicjowanie, opracowywanie i realizacja projektów i programów społecznych, w tym współfinansowanych w ramach środków zewnętrznych,
• Prowadzenie polityki informacyjno – promocyjnej Ośrodka,
• Zgłaszanie wniosków o podjęcie działań zapobiegawczych, korygujących, naprawczych i innowacyjnych zwłaszcza działań objętych zadaniami Ośrodka,
• Opracowywanie propozycji do projektu planu finansowego
• Sprawozdawczość z zakresu pracy Ośrodka i zadań realizowanych przez Dział Pomocy Specjalistycznej.

Wymagania konieczne:

• wykształcenie wyższe II stopnia,
• min. 5-letni staż pracy
• minimum 2 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem,
• znajomość przepisów prawa zwłaszcza w zakresie: ustawy o ustroju m. st. Warszawy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, przepisy dot. danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• obywatelstwo polskie.

Wymagania pożądane:

• zdolności analityczne,
• umiejętność zarządzania zespołem
• dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność delegowania uprawnień i zadań,
• inicjatywa,
• umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
• umiejętność rozwiązywania konfliktów,
• dyspozycyjność,
• efektywność działania,
• umiejętność przyjmowania odpowiedzialności,
• umiejętność radzenia sobie ze stresem
• rzetelność, sumienność, samodzielność, komunikatywność,

Miejsce pracy:

Praca w budynku Ośrodka (I piętro) i poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczania się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana.

Stanowisko pracy:

Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, przemieszczeniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

Warunki zatrudnienia: 

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
  • W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

• podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
• kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
• kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany min. 5 letni staż pracy w tym 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym
lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
oraz udokumentowane 2 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem kopią zakresu obowiązków albo zaświadczeniem;
• podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie ;
• podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
• oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
• kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku
kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a
ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)
• podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10 w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
.......................................................
Data i podpis kandydata do pracy
• podpisana klauzula informacyjna, której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej. 
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty lub podmiotów doręczających przesyłki w terminie do dnia 31 lipca 2019 r. na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa z dopiskiem na kopercie: „Kierownik Działu Pomocy Specjalistycznej”

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 31 lipca 2019 r. do godz. 16.00.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

Ogłasza nabór  na dwa  wolne stanowiska
OPIEKUNA  w  Ośrodku Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku opiekuna  będzie należało miedzy innymi:

  • wykonywanie czynności higieniczno – pielęgnacyjnych oraz ubieranie, karmienie uczestników Ośrodka Wsparcia
  • opieka nad uczestnikiem w transporcie , podczas dowożenia uczestnika na zajęcia do Ośrodka Wsparcia i odwożenia do domu , asekuracja podczas poruszania się , wsiadania , wysiadania
  • pomoc terapeutom podczas zajęć wspierająco-rehabilitacyjnych z uczestnikami na terenie Ośrodka i podczas planowanych wyjść poza Ośrodek.
  • kształtowanie w uczestnikach motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań, wyrabianie nawyków celowej aktywności poprzez  odtwarzanie i podtrzymywanie umiejętności z zakresu samoobsługi, dbałości o higienę i estetyczny wygląd,
  • pomoc w opracowywaniu indywidualnych planów wspierająco – aktywizujących ich realizacja i modyfikacja w tym aktywne uczestniczenie w pracach zespołu wspierająco-aktywizującego OWiRON 

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie;
  • wykształcenie średnie
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku   
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

Wymagania pożądane:

  • posiadane wykształcenie w kierunku opiekun medyczny lub opiekun w domu pomocy społecznej
  • mile widziane doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z niepełnosprawnością intelektualną,
  • umiejętność współdziałania z osobami z niepełnosprawnością intelektualną i ich rodzinami oraz z członkami zespołu wspierająco-aktywizującego
  • komunikatywność
  • umiejętność i łatwość  nawiązywania kontaktu z osobami niepełnosprawnymi
  • zdolności organizacyjne;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność  rozwiązywania problemów;
  • dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
  • odporność na stres;
  • odpowiedzialność;
  • wysoka kultura osobista;

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, na stanowisku opiekuna
  • praca odbywać się będzie w budynku przy ul.Rozłogi 10 w Warszawie
  • praca związana z bezpośrednim kontaktem z uczestnikami OWiRON, zarówno w placówce jak i podczas wyjść terapeutycznych.
  • budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących, 
  • na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.
  • siedziba Ośrodka monitorowana;

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie;
  • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających roczne doświadczenie zawodowe, lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
  • podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie ;
  • podpisane odręcznie oświadczenie  o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10 w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

podpisana klauzula informacyjna o której mowa w art. 13 RODO  dla kandydatów do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie  za pośrednictwem poczty do dnia  16 lipca 2019 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na  adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310. Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „OPIEKUN ”

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

Ogłasza nabór  na dwa  wolne stanowiska
OPIEKUNA  w  Ośrodku Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku opiekuna  będzie należało miedzy innymi:

  • wykonywanie czynności higieniczno – pielęgnacyjnych oraz ubieranie, karmienie uczestników Ośrodka Wsparcia
  • opieka nad uczestnikiem w transporcie , podczas dowożenia uczestnika na zajęcia do Ośrodka Wsparcia i odwożenia do domu , asekuracja podczas poruszania się , wsiadania , wysiadania
  • pomoc terapeutom podczas zajęć wspierająco-rehabilitacyjnych z uczestnikami na terenie Ośrodka i podczas planowanych wyjść poza Ośrodek.
  • kształtowanie w uczestnikach motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań, wyrabianie nawyków celowej aktywności poprzez  odtwarzanie i podtrzymywanie umiejętności z zakresu samoobsługi, dbałości o higienę i estetyczny wygląd,
  • pomoc w opracowywaniu indywidualnych planów wspierająco – aktywizujących ich realizacja i modyfikacja w tym aktywne uczestniczenie w pracach zespołu wspierająco-aktywizującego OWiRON 

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie;
  • wykształcenie średnie
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku   
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

Wymagania pożądane:

  • posiadane wykształcenie w kierunku opiekun medyczny lub opiekun w domu pomocy społecznej
  • mile widziane doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z niepełnosprawnością intelektualną,
  • umiejętność współdziałania z osobami z niepełnosprawnością intelektualną i ich rodzinami oraz z członkami zespołu wspierająco-aktywizującego
  • komunikatywność
  • umiejętność i łatwość  nawiązywania kontaktu z osobami niepełnosprawnymi
  • zdolności organizacyjne;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność  rozwiązywania problemów;
  • dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
  • odporność na stres;
  • odpowiedzialność;
  • wysoka kultura osobista;

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, na stanowisku opiekuna
  • praca odbywać się będzie w budynku przy ul.Rozłogi 10 w Warszawie
  • praca związana z bezpośrednim kontaktem z uczestnikami OWiRON, zarówno w placówce jak i podczas wyjść terapeutycznych.
  • budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących, 
  • na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.
  • siedziba Ośrodka monitorowana;

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie;
  • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających roczne doświadczenie zawodowe, lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
  • podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie ;
  • podpisane odręcznie oświadczenie  o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10 w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

podpisana klauzula informacyjna o której mowa w art. 13 RODO  dla kandydatów do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie  za pośrednictwem poczty do dnia  07 czerwca 2019 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na  adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310. Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „OPIEKUN ”

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

ogłasza nabór na wolne stanowisko ASYSTENTA RODZINY

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku asystenta rodziny będzie należała realizacja zadań wskazanych w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 998, 1076) :
• opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
• opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
• udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
• udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi,
• wspieranie aktywności społecznej rodzin,
• motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
• udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,
• motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
• udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności, poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
• podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
• prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,
• realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”;
• prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
• dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
• monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
• sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,
• współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
• współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art.9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uznana została za niezbędną.

 

Wymagania konieczne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie: wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określonego w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej - art. 12 ust.1 pkt. 1 i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
• min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi i rodziną,
• min. 2 lata stażu pracy,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• osoba aplikująca nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona oraz wypełnia ona obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego.
Wymagania pożądane:
• znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, prawa pracy, świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ochrony zdrowia psychicznego, promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów o ochronie danych osobowych;
• obsługa komputera;
• doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
• łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
• umiejętność rozwiązywania problemów;
• umiejętność pracy w zespole;
• dobra organizacja pracy;
• odporność na stres;
• odpowiedzialność;
• asertywność;
• wysoka kultura osobista;
• rzetelność, systematyczność;
• komunikatywność, otwartość, zaangażowanie.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:
• zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę na czas określony na zastępstwo w wymiarze 1 etatu, w systemie zadaniowego czasu pracy;
• praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego; asystent rodziny w swojej pracy nie będzie mógł także wykonywać wobec rodzin objętych asystą innych funkcji: kuratora sądowego, pedagoga, nauczyciela, wychowawcy, psychoterapeuty,
• praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie i poza nim w granicach administracyjnych m.st. Warszawy na ogólnych zasadach dotyczących pracy asystenta rodziny w miejscu zamieszkania rodziny lub w miejscu wskazanym przez rodzinę. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana;
• Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
• podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
• kopie dokumentów potwierdzających min 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi i rodziną;
• kopie dokumentów potwierdzających min 2 lata stażu pracy;
• podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
• podpisane pisemne oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
• podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sad;
• podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10 w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
.......................................................
Data i podpis kandydata do pracy”
• podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.
.......................................................
Data i podpis kandydata do pracy”
• podpisana klauzula informacyjna o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika
na jej podstawie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty
do dnia 06 marca 2019 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310. Warszawa z dopiskiem na kopercie: „Asystent rodziny ”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 06 marca 2019 r. do godz. 16.00.

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

ogłasza nabór na wolne stanowisko

KONSULTANT PSYCHOLOG

w projekcie „Odpowiedzialni Rodzice”

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku konsultanta psychologa należało będzie:

  • prowadzenie indywidualnych konsultacji specjalistycznych z uczestnikami projektu „Odpowiedzialni Rodzice”;
  • współpraca z zespołem rekrutacyjnym i diagnostycznym projektu „Odpowiedzialni Rodzice” i współtworzenie diagnoz sytuacji problemowej uczestników projektu;
  • współpraca z zespołem rekrutacyjnym i diagnostycznym projektu „Odpowiedzialni Rodzice” i współtworzenie Indywidualnych Ścieżek Reintegracji uczestników projektu;
  • współpraca z realizatorami projektu, w tym w szczególności z zespołem projektowym i koordynatorem projektu w zakresie realizacji zadań projektowych;
  • prowadzenie zajęć grupowych z uczestnikami projektu „Odpowiedzialni Rodzice” (np. warsztatów z zakresu podnoszenia kompetencji wychowawczych i opiekuńczych);
  • dbałość o prawidłową realizację zadań zgodnie z założeniami projektu „Odpowiedzialni Rodzice”
  • prowadzenie sprawozdawczości z realizacji zajęć z uczestnikami projektu „Odpowiedzialni Rodzice”
  • prowadzenie bieżącej dokumentacji z realizowanych zadań.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe (kierunek psychologia);
  • co najmniej trzyletni staż pracy i pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych

Wymagania pożądane:

  • doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
  • umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
  • ukończone szkolenie/studia w zakresie coachingu;
  • ukończony kurs metodą Terapii Skoncentrowanej na rozwiązaniach
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
  • dobra organizacja pracy;
  • odporność na stres;
  • odpowiedzialność;
  • wysoka kultura osobista;

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
    na stanowisku konsultanta psychologa  w okresie realizacji projektu  (od dnia 15.11.2018 r. do dnia 30 11.2019 r.)
  • praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie i poza nim np. podczas zajęć na terenie  m.st. Warszawy). Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana;
  • stanowisko pracy związane jest z bezpośrednim kontaktem z uczestnikami projektu „Odpowiedzialni Rodzice” oraz pracą przy komputerze i obsługą urządzeń biurowych.
  • Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz  list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  •  kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany min. 3 letni staż pracy i  kopie dokumentów potwierdzające 5 letnie doświadczenie zawodowe;
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;  
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy                           ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisana klauzula informacyjna, której mowa w art. 13 RODO  dla kandydatów do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika
na jej podstawie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie  za pośrednictwem poczty
do dnia  08 listopada  2018r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka
) na  adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10,
01-310 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: „Konsultant psycholog – Odpowiedzialni Rodzice”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 08 listopada 2018 r. do godz. 16.00.