Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego pięciu fabrycznie nowych komputerów przenoścnych z systemami operacyjnymi oraz pakietami oprogramowania biurowego dla Ośrodka Pomoocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.

Pełna treść ogłoszenia i formularz ofertowy w załącznikach.

Zaproszenie do przedstawienia ofert na dostawę pięciu przenośnych, fabrycznie nowych komputerów

Załącznik 1. Opis i zakres przedmiotu zamówienia

Załącznik 2. Formularz ofertowy

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa
ogłasza nabór na wolne stanowisko

KONSULTANT w Zespole Przeciwdziałania Przemocy (1 etat)

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku konsultanta będzie należało:• Współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie dla Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy,

  • Udział w pracach grup roboczych w ramach realizacji procedury „Niebieskiej Karty” i współpraca w tym zakresie z przedstawicielami służb zajmujących się przeciwdziałaniem przemocy i udzielaniem wsparcia na rzecz osób i rodzin dotkniętych przemocą,
  • Udzielanie informacji i poradnictwa specjalistycznego osobom i rodzinom z terenu Dzielnicy, szczególnie z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie,
  • Przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących pomocy osobom i rodzinom dotkniętym przemocą,
  • Inicjowanie, opracowywanie, realizacja, współrealizacja projektów adresowanych do osób i rodzin z problemem przemocy lub zagrożonych jej wystąpieniem.

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282),
  • wykształcenie wyższe min. I stopnia na kierunku pedagogika, psychologia, resocjalizacja, nauki społeczne,
  • min. 3 letni staż pracy,
  • min. 2 lata doświadczenia zawodowego, zgodnego z kierunkiem wykształcenia,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • samodzielność i sumienność.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie wyższe II stopnia na kierunku pedagogika, psychologia, resocjalizacja, nauki społeczne,
  • doświadczenie w pracy w zakresie przeciwdziałania przemocy,
  • komunikatywność, otwartość,
  • odpowiedzialność,
  • asertywność i umiejętność reagowania w trudnych sytuacjach,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera i pakietu MS Office.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1/1 etatu,
  • .praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie i poza nim. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie i obsługą urządzeń biurowych,
  • na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny,
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282),
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających min 3 lata stażu pracy oraz 2 lata doświadczenia zawodowego,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • podpisana odręcznie klauzula o treści:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
  • podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy".
  • podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

  • Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).
  • Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

 Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia 23 lipca 2021 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
z dopiskiem na kopercie: „KONSULTANT w Zespole Przeciwdziałania Przemocy”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do 23 lipca 2021 r. do godz. 16.00.

Wzorcowa klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (PDF 334KB)

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa
ogłasza nabór na wolne stanowisko

KONSULTANT w Zespole Przeciwdziałania Przemocy (1 etat)

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku konsultanta będzie należało:• Współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie dla Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy,

  • Udział w pracach grup roboczych w ramach realizacji procedury „Niebieskiej Karty” i współpraca w tym zakresie z przedstawicielami służb zajmujących się przeciwdziałaniem przemocy i udzielaniem wsparcia na rzecz osób i rodzin dotkniętych przemocą,
  • Udzielanie informacji i poradnictwa specjalistycznego osobom i rodzinom z terenu Dzielnicy, szczególnie z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie,
  • Przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących pomocy osobom i rodzinom dotkniętym przemocą,
  • Inicjowanie, opracowywanie, realizacja, współrealizacja projektów adresowanych do osób i rodzin z problemem przemocy lub zagrożonych jej wystąpieniem.

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282),
  • wykształcenie wyższe min. I stopnia na kierunku pedagogika, psychologia, resocjalizacja, nauki społeczne,
  • min. 3 letni staż pracy,
  • min. 2 lata doświadczenia zawodowego, zgodnego z kierunkiem wykształcenia,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • samodzielność i sumienność.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie wyższe II stopnia na kierunku pedagogika, psychologia, resocjalizacja, nauki społeczne,
  • doświadczenie w pracy w zakresie przeciwdziałania przemocy,
  • komunikatywność, otwartość,
  • odpowiedzialność,
  • asertywność i umiejętność reagowania w trudnych sytuacjach,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera i pakietu MS Office.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1/1 etatu,
  • .praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie i poza nim. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie i obsługą urządzeń biurowych,
  • na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny,
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282),
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających min 3 lata stażu pracy oraz 2 lata doświadczenia zawodowego,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • podpisana odręcznie klauzula o treści:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
  • podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy".
  • podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

  • Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).
  • Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

 Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia 6 sierpnia 2021 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
z dopiskiem na kopercie: „KONSULTANT w Zespole Przeciwdziałania Przemocy”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do 6 sierpnia 2021 r. do godz. 16.00.

Wzorcowa klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (PDF 334KB)

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

ogłasza nabór na wolne stanowisko
Konsultant psycholog

w Ośrodku Pomocy Społecznej
w ramach projektu "Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży
dla mieszkańców m.st. Warszawa w Dzielnicy Bemowo, Wawer i Żoliborz"

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
(Europejskiego Funduszu Społecznego)
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku konsultant psycholog będzie należało między innymi:

  • przyjmowanie zgłoszeń uczestników,
  • diagnozowanie środowiska szkolnego i rodzinnego zgodnie z ICF pod kątem zasobów i deficytów,
  • opracowanie indywidualnego planu zdrowienia uwzględniającego Międzynarodową Klasyfikację Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia,
  • realizacja i monitroring planu zdrowienia w oparciu o zespół leczący złożony z różnych specjalistów,
  • współpraca ze szkołami, Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną i innymi instytucjami,
  • towarzyszenie osobom w procesie zdrowienia i ich rodzinom,
  • dokonywanie okresowej i końcowej oceny realizacji wsparcia.

Praca obejmuje zadania wykonywane w środowisku rodzinnym osoby objętej wsparciem oraz zadania o charakterze biurowym.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe na kierunku psychologia,
  • dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz rodziną w obszarze wsparcia lub diagnozy psychologicznej lub w obszarze interwencji kryzysowej,
  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282).

Wymagania pożądane:

  • doświadczenie w diagnozie dzieci i młodzieży,
  • empatia, komunikatywność, umiejętność słuchania i rozpoznawania potrzeb,
  • asertywność i umiejętność reagowania w trudnych sytuacjach,
  • otwartość, brak uprzedzeń, tolerancja,
  • umiejętność planowania i dobra organizacja czasu,
  • dyscyplina w przestrzeganiu procedur, zarządzeń i innych wytycznych,
  • umiejętność obsługi komputera.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy, w okresie realizacji projektu (1 sierpnia 2021 – 30 września 2023)
  • praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo Warszawie oraz poza nim
    • budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących,
    • wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich,
    • budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami,
    • toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze,
    • siedziba Ośrodka monitorowana.
  • stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie i obsługą urządzeń biurowych,
  • na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny,
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających min. 2 letnie doświadczenie zawodowe,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • podpisana odręcznie klauzula o treści:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
  • podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy".
  • podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

  • Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).
  • Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Składanie ofert

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia 18 czerwca 2021 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na adres:

  • Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
    ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa

z dopiskiem na kopercie: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego Dzieci i Młodzieży – Bemowo”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 18 czerwca 2021 r. do godz. 16.00.

Wzorcowa klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (PDF 334KB)

Wyniki naboru:

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy ul. Rozłogi 10, 01-381 Warszawa

informuje, że w trakcie naboru kandydatów wolne stanowisko Konsultant psycholog do zatrudnienia na w/w stanowisko została wyłoniona

Pani Beata Roszkowska

Uzasadnienie:

Kandydatka spełniła w najwyższym stopniu wymagania stawiane podczas rekrutacji na ww. stanowisko.

 

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

ogłasza nabór na wolne stanowisko
Starszy inspektor / Specjalista

w Zespole Finansowo-Księgowym

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku starszy inspektor / specjalista będzie należało między innymi:
• prowadzenie ewidencji księgowej określonej grupy wydatków;
• dekretacja dowodów księgowych;
• sporządzanie sprawozdań cząstkowych w zakresie wydatków;
• bieżąca kontrola stanu realizacji wydatków w ramach budżetu zadaniowego i klasycznego;
• udział w przygotowaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym
• wprowadzanie danych do Centralnego Rejestru Umów.

Wymagania konieczne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie średnie;
• co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
• co najmniej 5-letni staż pracy;
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania pożądane:
• wykształcenie średnie w przypadku starszego inspektora / wykształcenie wyższe I stopnia w przypadku specjalisty;
• znajomość obsługi komputera;
• komunikatywność;
• umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu;
• umiejętność rozwiązywania problemów;
• dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
• odpowiedzialność;
• odporność na stres;
• wysoka kultura osobista;
• dobra organizacja pracy.

Miejsce pracy: Praca w budynku Ośrodka (I piętro) i poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana.

Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej
4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, przemieszczeniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

Warunki zatrudnienia: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
• podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.)
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
• kopie dokumentów potwierdzających 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz 5-letni staż pracy,
• podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
• podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

.......................................................
Data i podpis kandydata do pracy”
• podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.

.......................................................
Data i podpis kandydata do pracy”
• podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów
do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia 15.06.2021 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310. Warszawa

z dopiskiem na kopercie: „Starszy inspektor / specjalista”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 15.06.2021 r. do godz. 16.00.

Wzorcowa klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (PDF 334KB)

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

ogłasza nabór na wolne stanowisko

PODINSPEKTOR ds. KANCELARII (1 etat)
w Dziale Administracyjno-Gospodarczym

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku podinspektora będzie należało:
• Prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej oraz przesyłek zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
• Wysyłanie korespondencji i przesyłek;
• Rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją Dyrektora;
• Obsługa poczty elektronicznej sekretariatu;
• Obsługa spotkań służbowych Dyrektora i Zastępcy Dyrektora-prowadzenie kalendarza spotkań;
• przygotowywanie projektów pism i dokumentacji, prowadzenie terminarzy,
• Obsługa interesantów – udzielanie informacji i kierowanie do właściwych działów/zespołów;
• Obsługa aplikacji 19115:
• Protokołowanie wewnętrznych narad i zebrań;
• przygotowywanie oraz przekazywanie akt zakończonych spraw do Archiwum.

Wymagania konieczne:
• obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282),
• wykształcenie min. średnie,
• min. 2 letni staż pracy,
• min. 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy jako pracownik biurowy , obsługi sekretariatu, kancelarii;
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• samodzielność i sumienność.

Wymagania pożądane:
• wykształcenie wyższe I stopnia z zakresu administracji;
• umiejętność organizacji pracy w biurze (sekretariacie);
• umiejętność pracy z tzw. trudnym klientem.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:
• zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1/1 etatu,
• praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie i poza nim. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana;
• praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie i obsługą urządzeń biurowych;
• na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
• podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282)
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
• kopie dokumentów potwierdzających min 2 lata stażu pracy oraz 1 rok doświadczenia zawodowego,
• podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
• podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

.......................................................
Data i podpis kandydata do pracy”
• podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.

.......................................................
Data i podpis kandydata do pracy”
• podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów
do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika
na jej podstawie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia 17 maja 2021 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy

ul. Rozłogi 10, 01-310. Warszawa

z dopiskiem na kopercie: „PODINSPEKTOR ds. kancelarii”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 17 maja 2021 r. do godz. 16.00.

Klauzula informacyjna:

Wzorcowa klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (PDF 334KB)


Informacja o wynikach naboru (PDF 87KB)

Od 1 kwietnia 2021 r. Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy będzie przyjmował wnioski o przyznanie zasiłku celowego z przeznaczeniem na pokrycie bieżących kosztów utrzymania budynku/lokalu mieszkalnego dla rodzin wielodzietnych.

Pomoc adresowana jest do rodzin, kwalifikujących się do Karty Dużej Rodziny, które znalazły się w trudnej sytuacji finansowej z powodu zwiększonych opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Pomoc może być przyznana rodzinom o dochodzie nie przekraczającym 350% kryterium dochodowego na osobę w rodzinie (określonego w ustawie o pomocy społecznej), czyli 1848zł netto na jedną osobę w gospodarstwie domowym.

W celu udzielenia pomocy finansowej konieczne będzie udokumentowanie przez rodzinę wielodzietną, prowadzącą wspólne gospodarstwo domowe, sytuacji dochodowej, rodzinnej i mieszkaniowej.

Jak złożyć wniosek?

  • osobiście: w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00,
  • listownie: na adres Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa,
  • telefonicznie: pod nr 22 487 13 00,
  • drogą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dokumenty:

Zgłoszenie klienta - wniosek o pomoc (DOCX 140KB)

Zaświadczenie o wynagrodzeniu (DOCX 15KB)

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa ogłasza nabór na wolne stanowisko Starszy inspektor / Specjalista w Zespole Finansowo-Księgowym

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku starszy inspektor / specjalista będzie należało między innymi:

  • prowadzenie ewidencji księgowej określonej grupy wydatków; dekretacja dowodów księgowych;
  • sporządzanie sprawozdań cząstkowych w zakresie wydatków;
  • bieżąca kontrola stanu realizacji wydatków w ramach budżetu zadaniowego i klasycznego;
  • udział w przygotowaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym
  • wprowadzanie danych do Centralnego Rejestru Umów.

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie średnie;
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • co najmniej 5-letni staż pracy;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie średnie w przypadku starszego inspektora / wykształcenie wyższe I stopnia w przypadku specjalisty;
  • znajomość obsługi komputera;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • dokładność,
  • rzetelność,
  • sumienność,
  • zaangażowanie;
  • odpowiedzialność;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista;

Miejsce pracy: Praca w budynku Ośrodka (I piętro) i poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana.

Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, przemieszczeniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

Warunki zatrudnienia: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.)
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz 5-letni staż pracy,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

 

  • podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne): „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.

 

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

 

  • podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

 

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia 28.04.2021 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy Rozłogi 10, 01-310. Warszawa

z dopiskiem na kopercie: „Starszy inspektor / specjalista”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 28.04.2021 r. do godz. 16.00.

Klauzula informacyjna:

Wzorcowa klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (PDF 334KB)

Wyniki naboru:

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa informuje, że w trakcie naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Starszy Inspektor/Specjalista w Zespole Finansowo-Księgowym do zatrudnienia na w/w stanowisko została wyłoniona

Pani Dorota Dębska - Warszawa

Uzasadnienie:

Kandydatka spełniła w najwyższym stopniu wymagania stawiane podczas rekrutacji
na ww. stanowisko.

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa ogłasza nabór na wolne stanowisko INSPEKTOR ds. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ (1 etat) w Zespole Realizacji Świadczeń i Analiz

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku inspektora będzie należała realizacja świadczeń pomocy społecznej oraz obsługa bazy danych klientów OPS tj.:
• Wprowadzanie danych dotyczących świadczeń pomocy społecznej do bazy danych systemu informatycznego;
• Weryfikowanie danych osobowych świadczeniobiorców pomocy społecznej znajdujących się w bazie danych systemu informatycznego;
• Przygotowywanie i wydruk decyzji administracyjnych z zakresu pomocy społecznej oraz potwierdzanie prawa doświadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych na podstawie zaakceptowanych planów pomocy przez Dyrektora oraz inne uprawnione osoby;
• Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń;
• Sporządzanie zaświadczeń o korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej w celu przedłożenia wskazanym podmiotom;
Sporządzanie metryk z postępowania w sprawie wydania zaświadczeń;
• Dokonywanie zgłoszeń do ZUS i sporządzanie dokumentacji rozliczeniowych z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego oraz emerytalnego i rentowego uprawnionych klientów OPS;
• Sporządzanie okresowych zestawień i sprawozdań z zakresu realizowanych świadczeń pomocy społecznej.

Wymagania konieczne:

• obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282),
• wykształcenie min. średnie
• min. 4 letni staż pracy,
• min. 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie samorządu terytorialnego, pomocy społecznej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.
• samodzielność i sumienność

Wymagania pożądane:
• wykształcenie wyższe I stopnia administracja

Warunki zatrudnienia na stanowisku:
• zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1/1 etatu,
• praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie i poza nim. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana;
• praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie i obsługą urządzeń biurowych;
• na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
• podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282)
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
• kopie dokumentów potwierdzających min 4 lata stażu pracy oraz 2 letnie doświadczenie,
• podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
• podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

.......................................................
Data i podpis kandydata do pracy”


• podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.

.......................................................
Data i podpis kandydata do pracy”


• podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów
do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika
na jej podstawie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia 20 kwietnia 2021 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310. Warszawa

z dopiskiem na kopercie: „INSPEKTOR ds. realizacji świadczeń”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 20 kwietnia 2021 r. do godz. 16.00.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (DOCX 142KB)

 

Wyniki naboru:

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

informuje, że w trakcie naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. Realizacji Świadczeń w Zespole Realizacji Świadczeń i Analiz do zatrudnienia na w/w stanowisko została wyłoniona

Pani Joanna Marciniak - Warszawa

Uzasadnienie:

Kandydatka spełniła w najwyższym stopniu wymagania stawiane podczas rekrutacji na ww. stanowisko.

Wynik naboru na wolne stanowisko:

Starszy Inspektor/ Specjalista w Zespole Finansowo-Księgowym w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
W trakcie procedury naboru kandydatów na ww. wolne stanowisko w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10, nie wyłoniono osoby do zatrudnienia.

 


Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul.
Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

ogłasza nabór na wolne stanowisko

Starszy inspektor / Specjalista
w Zespole Finansowo-Księgowym

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku starszy inspektor / specjalista będzie należało między innymi:

  • obsługa finansowa projektów współfinansowanych ze środków EFS:
  • wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego i do obsługi projektów, np.SL2014,
  • analiza wydatków pod względem wykonania zadań i paragrafów klasyfikacji budżetowej,
  • kompletowanie dokumentów do składanych wniosków o płatność,
  • bieżące przygotowywanie dokumentów opisowych do wydatków;
  • przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w budżecie
  • obsługa finansowa projektów socjalnych
  • analiza wydatków pod względem wykonania zadań i paragrafów klasyfikacji budżetowej
  • przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w budżecie
  • wprowadzanie danych do Centralnego Rejestru Umów.

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie średnie;
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • co najmniej 5-letni staż pracy;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie średnie w przypadku starszego inspektora / wykształcenie wyższe I stopnia w przypadku specjalisty;
  • znajomość obsługi komputera;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
  • odpowiedzialność;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista;
  • dobra organizacja pracy.

Miejsce pracy: Praca w budynku Ośrodka (I piętro) i poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana.

Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej
4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, przemieszczeniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

Warunki zatrudnienia: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.)
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz 5-letni staż pracy,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
    z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów
    do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie  za pośrednictwem poczty do dnia 15.03.2021 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na  adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul.
Rozłogi 10, 01-310. Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Starszy inspektor / specjalista”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 15.03.2021 r. do godz. 16.00.

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul.
Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

ogłasza nabór na wolne stanowisko

Starszy inspektor / Specjalista
w Zespole Finansowo-Księgowym

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku starszy inspektor / specjalista będzie należało między innymi:

  • prowadzenie ewidencji księgowej określonej grupy wydatków;
  • dekretacja dowodów księgowych;
  • sporządzanie sprawozdań cząstkowych w zakresie wydatków;
  • bierząca kontrola realizacji wydatków w ramach budżetu zadaniowego i klasycznego
  • udział w przygotowywaniu wniosków w sprawie zmian w planie finansowym
  • wprowadzanie danych do Centralnego Rejestru Umów.

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie średnie;
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • co najmniej 5-letni staż pracy;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie średnie w przypadku starszego inspektora / wykształcenie wyższe I stopnia w przypadku specjalisty;
  • znajomość obsługi komputera;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
  • odpowiedzialność;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista;
  • dobra organizacja pracy.

Miejsce pracy: Praca w budynku Ośrodka (I piętro) i poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana.

Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej
4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, przemieszczeniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

Warunki zatrudnienia: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.)
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz 5-letni staż pracy,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
    z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów
    do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie  za pośrednictwem poczty do dnia 31.03.2021 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na  adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul.
Rozłogi 10, 01-310. Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Starszy inspektor / specjalista”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 31.03.2021 r. do godz. 16.00.


Wynik naboru na wolne stanowisko urzędnicze:

 

Starszy Inspektor/Specjalista w Zespole Finansowo-Księgowym w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy

 

W trakcie procedury naboru kandydatów na ww. wolne stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10, nie wyłoniono osoby do zatrudnienia.

 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul.
Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

ogłasza nabór na wolne stanowisko

Starszy inspektor / Specjalista
w Zespole Finansowo-Księgowym

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku starszy inspektor / specjalista będzie należało między innymi:

  • obsługa finansowa projektów współfinansowanych ze środków EFS:

- wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego i do obsługi projektów, np.SL2014,

- analiza wydatków pod względem wykonania zadań i paragrafów klasyfikacji budżetowej,

- kompletowanie dokumentów do składanych wniosków o płatność,

- bieżące przygotowywanie dokumentów opisowych do wydatków;

- przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w budżecie

  • obsługa finansowa projektów socjalnych
  • analiza wydatków pod względem wykonania zadań i paragrafów klasyfikacji budżetowej
  • przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w budżecie
  • wprowadzanie danych do Centralnego Rejestru Umów.

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie średnie;
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • co najmniej 5-letni staż pracy;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie średnie w przypadku starszego inspektora / wykształcenie wyższe I stopnia w przypadku specjalisty;
  • znajomość obsługi komputera;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
  • odpowiedzialność;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista;
  • dobra organizacja pracy.

Miejsce pracy: Praca w budynku Ośrodka (I piętro) i poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana.

Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej
4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, przemieszczeniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

Warunki zatrudnienia: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.)
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz 5-letni staż pracy,
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
    z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów
    do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie  za pośrednictwem poczty do dnia 19.02.2021 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na  adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul.
Rozłogi 10, 01-310. Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Starszy inspektor / specjalista”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 19.02.2021 r. do godz. 16.00.

w Ośrodku Pomocy Społecznej,  w Dziale Wsparcia Seniorów i Osób z Niepełnosprawnością
w ramach projektu „Warszawski zintegrowany model wsparcia środowiskowego osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną – testowanie i wdrażanie modelu”

 Nazwa projektowa stanowiska: Organizator społeczności lokalnej na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną

Treść ogłoszenia do pobrania (DOCX 604KB)

Nabór na wolne stanowisko PRACOWNIK SOCJALNY w Ośrodku Pomocy Społecznej,  w Dziale Wsparcia Seniorów i Osób z Niepełnosprawnością w ramach projektu „Warszawski zintegrowany model wsparcia środowiskowego osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną – testowanie i wdrażanie modelu”

Nazwa projektowa stanowiska: Asystent rodziny osoby z niepełnosprawnością intelektualną (w skrócie Asystent rodziny OzNI)

Treść ogłoszenia (DOCX 603 KB)

Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną (DOCX 70KB)

Nabór na wolne stanowisko - PRACOWNIK SOCJALNY w Ośrodku Pomocy Społecznej,  w Dziale Wsparcia Seniorów i Osób z Niepełnosprawnością w ramach projektu „Warszawski zintegrowany model wsparcia środowiskowego osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną – testowanie i wdrażanie modelu”

Nazwa projektowa stanowiska: Organizator społeczności lokalnej na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną.

Treść ogłoszenia (DOCX 603KB)

Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną (DOCX 70KB)

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa ogłasza nabór na wolne stanowisko INSPEKTOR ds. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ (1 etat) w Zespole Realizacji Świadczeń i Analiz

Treść ogłoszenia (PDF 195 KB)

Klauzula informacyjna (PDF 225KB)

 Informacja o unieważnieniu naboru (PDF 264KB)

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska KIEROWNIKA Zespołu Pomocy Środowiskowej w Dziale Pomocy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy, ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa

Termin składania dokumentacji do dnia 14.05.2020 r. do godz. 16.00