Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

ogłasza nabór na wolne stanowisko

KONSULTANT PSYCHOLOG

w projekcie „Odpowiedzialni Rodzice”

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku konsultanta psychologa należało będzie:

  • prowadzenie indywidualnych konsultacji specjalistycznych z uczestnikami projektu „Odpowiedzialni Rodzice”;
  • współpraca z zespołem rekrutacyjnym i diagnostycznym projektu „Odpowiedzialni Rodzice” i współtworzenie diagnoz sytuacji problemowej uczestników projektu;
  • współpraca z zespołem rekrutacyjnym i diagnostycznym projektu „Odpowiedzialni Rodzice” i współtworzenie Indywidualnych Ścieżek Reintegracji uczestników projektu;
  • współpraca z realizatorami projektu, w tym w szczególności z zespołem projektowym i koordynatorem projektu w zakresie realizacji zadań projektowych;
  • prowadzenie zajęć grupowych z uczestnikami projektu „Odpowiedzialni Rodzice” (np. warsztatów z zakresu podnoszenia kompetencji wychowawczych i opiekuńczych);
  • dbałość o prawidłową realizację zadań zgodnie z założeniami projektu „Odpowiedzialni Rodzice”
  • prowadzenie sprawozdawczości z realizacji zajęć z uczestnikami projektu „Odpowiedzialni Rodzice”
  • prowadzenie bieżącej dokumentacji z realizowanych zadań.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe (kierunek psychologia);
  • co najmniej trzyletni staż pracy i pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych

Wymagania pożądane:

  • doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
  • umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
  • ukończone szkolenie/studia w zakresie coachingu;
  • ukończony kurs metodą Terapii Skoncentrowanej na rozwiązaniach
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
  • dobra organizacja pracy;
  • odporność na stres;
  • odpowiedzialność;
  • wysoka kultura osobista;

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
    na stanowisku konsultanta psychologa  w okresie realizacji projektu  (od dnia 15.11.2018 r. do dnia 30 11.2019 r.)
  • praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie i poza nim np. podczas zajęć na terenie  m.st. Warszawy). Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana;
  • stanowisko pracy związane jest z bezpośrednim kontaktem z uczestnikami projektu „Odpowiedzialni Rodzice” oraz pracą przy komputerze i obsługą urządzeń biurowych.
  • Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz  list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  •  kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany min. 3 letni staż pracy i  kopie dokumentów potwierdzające 5 letnie doświadczenie zawodowe;
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;  
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy                           ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisana klauzula informacyjna, której mowa w art. 13 RODO  dla kandydatów do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika
na jej podstawie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie  za pośrednictwem poczty
do dnia  08 listopada  2018r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka
) na  adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10,
01-310 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: „Konsultant psycholog – Odpowiedzialni Rodzice”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 08 listopada 2018 r. do godz. 16.00.

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy

Ogłasza nabór na wolne stanowisko
KIEROWNIK Zespołu Pomocy Specjalistycznej ds. Przeciwdziałania Przemocy
w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
ul. Rozłogi 10 , 01-381 Warszawa

ogłasza nabór na wolne stanowisko

ASYSTENTA RODZINY
w projekcie „Odpowiedzialni Rodzice”

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku asystenta rodziny będzie należała realizacja zadań wskazanych w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 998, 1076) na rzecz uczestników projektu „Odpowiedzialni Rodzice” współfinansowanego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020:

  • opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
  • opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
  • udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
  • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi,
  • wspieranie aktywności społecznej rodzin,
  • motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,
  • motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
  • udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności, poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
  • podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
  • prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,
  • realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
  • dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
  • monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
  • sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,
  • współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
  • współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art.9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uznana została za niezbędną.

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie: wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określone w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej - art. 12 ust.1 pkt. 1 i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi i rodziną,
  • min. 2 lata stażu pracy,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • osoba aplikująca nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona oraz wypełnia ona obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego.

Wymagania pożądane:

  • znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, prawa pracy, świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ochrony zdrowia psychicznego, promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów o ochronie danych osobowych;
  • obsługa komputera;
  • doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
  • łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dobra organizacja pracy;
  • odporność na stres;
  • odpowiedzialność;
  • asertywność;
  • wysoka kultura osobista;
  • rzetelność, systematyczność;
  • komunikatywność, otwartość, zaangażowanie.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1 etatu, w systemie zadaniowego czasu pracy w okresie realizacji projektu zgodnie z jego harmonogramem tj. w okresie 01.10.2018r. – 30.11.2019r.;
  • praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego; asystent rodziny w swojej pracy nie będzie mógł także wykonywać wobec rodzin objętych asystą innych funkcji: kuratora sądowego, pedagoga, nauczyciela, wychowawcy, psychoterapeuty,
  • praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie i poza nim w granicach administracyjnych m.st. Warszawy na ogólnych zasadach dotyczących pracy asystenta rodziny w miejscu zamieszkania rodziny lub w miejscu wskazanym przez rodzinę. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana;
  • stanowisko pracy związane jest z bezpośrednim kontaktem z uczestnikami projektu „Odpowiedzialni Rodzice” oraz pracą przy komputerze poniżej 4 godzin dziennie i obsługą urządzeń biurowych.
  • Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających min 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi i rodziną;
  • kopie dokumentów potwierdzających min 2 lata stażu pracy;
  • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • podpisane pisemne oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
  • podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sad;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10 w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisane oświadczenie dla potrzeb przyszłych rekrutacji (wyrażenie zgody jest dobrowolne):

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozłogi 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy od dnia złożenia oferty nie dłużej niż 12 miesięcy.

.......................................................

Data i podpis kandydata do pracy”

  • podpisana klauzula informacyjna, której mowa w art. 13 RODO  dla kandydatów do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika
na jej podstawie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie  za pośrednictwem poczty
do dnia  31 sierpnia 2018r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka
) na  adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy ul. Rozłogi 10, 01-310. Warszawa z dopiskiem na kopercie: „Asystent rodziny – Odpowiedzialni Rodzice”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone
w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 31 sierpnia 2018 r. do godz. 16.00.


 

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Ogłasza nabór na wolne stanowisko

PODINSPEKTOR ds. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ
w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku PODINSPEKTORA w Zespole Realizacji Świadczeń i Analiz będzie należało miedzy innymi:
• Wprowadzanie danych dotyczących świadczeń pomocy społecznej do bazy danych systemu informatycznego,
• Weryfikowanie danych osobowych świadczeniobiorców pomocy społecznej znajdujących się w bazie danych systemu informatycznego,
• Przygotowywanie i wydruk decyzji administracyjnych z zakresu pomocy społecznej oraz potwierdzanie prawa do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych na podstawie zaakceptowanych planów pomocy przez Dyrektora lub inne uprawnione osoby,
• Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń,
• Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem osób dorosłych na posiłki w stołówce,
• Prowadzenie spraw związanych ze sprawianiem pogrzebów,
• Sporządzanie metryk postępowania w sprawie wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
• Sporządzanie okresowych zestawień i sprawozdań z zakresu realizowanych świadczeń pomocy społecznej
• Przestrzeganie przepisów i trybu ustalonego w KPA w zakresie prowadzonych spraw

Wymagania konieczne:
• wykształcenie minimum średnie,
• minimum 2-letni staż pracy,
• znajomość przepisów prawa zwłaszcza w zakresie: kodeks postepowania administracyjnego, ustawa o pomocy społecznej, ustawa o ochronie danych osobowych,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)

Wymagania pożądane:
• wykształcenie wyższe,
• zdolności analityczne,
• dobra organizacja pracy własnej,
• efektywność działania,
• umiejętność radzenia sobie ze stresem,
• rzetelność, sumienność, samodzielność, komunikatywność,
• znajomość aplikacji i programów: MS Office, PŁATNIK, POMOST STD.

Miejsce pracy: Praca w budynku Ośrodka (I piętro) i poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczania się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana.

Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, przemieszczeniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niesłyszącym.

Warunki zatrudnienia: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie minimum średnie;
• kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających min.2 letni staż pracy, lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
• podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie ;
• podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
• oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
• kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku
kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a
ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.)
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrze tej rekrutacji.

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej.
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty lub podmiotów doręczających przesyłki w terminie do dnia 11.06.2018 r. na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa z dopiskiem na kopercie: „Podinspektor ds. Realizacji Świadczeń”

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 11.06.2018 r. do godz. 16.00.


 Rodzaje usług opiekuńczych

Stawka za 1 godzinę

 Wykonawca

 Podstawa prawna ustalania odpłatności

usługi opiekuńcze

17,75 zł

Firma „Gwarant” Tomczyk sp. j.

z siedzibą w Głogowie,

ul. Rynek 3a

Adres korespondencyjny:

Warszawa, ul. Rydygiera 8 pok. 1007

tel.: 22/835-00-88

22/835-33-88

Uchwała Nr XXXVII/843/2004 Rady m.st. Warszawy z dnia 16.09.2004 r. (zmieniona: uchwałą Nr XLVII/1198/2005 z dnia 11.04.2015 r., uchwałą Nr LXI/1726/2005 z dnia 28.10.2005 r. oraz uchwałą Nr LIX/1566/2017 z dn. 15.12.2017 r.) w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej realizowane przez m.st. Warszawę w zakresie zadań własnych gminy.

specjalistyczne usługi opiekuńcze

22,19 zł

specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób

z zaburzeniami psychicznymi

30 zł

Fundacja „Zdrowie”

z siedzibą w Warszawie,

Al. Dzieci Polskich 17

tel.: 22/672-79-27

Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. ze zm., w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych.

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy:

PRACOWNIK SOCJALNY

 

Zarządzenie Nr 20/2017

Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej

Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy

z dnia 2 listopada 2017 r.

w sprawie wyznaczenia dnia wolnego dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy w związku z obniżeniem wymiaru czasu pracy ze względu na święto „Niepodległości” w dniu 11 listopada 2017 r.

Działając na podstawie § 3 ust. 1 Załącznika do Zarządzenia Nr 6/2017 Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Ośrodkowi Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy zarządzam, co następuje:

§1.

Ze względu na święto „Niepodległości” w dniu 11 listopada 2017 r. przypadające w innym dniu niż niedziela, w związku z obniżeniem wymiaru czasu pracy w okresie rozliczeniowym listopad-grudzień 2017 r. wyznacza się dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy dniem wolnym od pracy:

  1. dzień 10 listopada 2017 r. albo
  2. dzień 13 listopada 2017 r.,

do wyboru przez pracowników zgodnie harmonogramami odbioru dni wolnych sporządzonymi przez kierowników podstawowych komórek organizacyjnych Ośrodka.

§2.

Wykonanie zarządzenia powierza się:

  1. kierownikom podstawowych komórek organizacyjnych Ośrodka poprzez przekazanie do Działu Administracyjno – Gospodarczego w nieprzekraczalnym terminie od dnia 3 listopada 2017 r. włącznie harmonogramów odbioru dni wolnych przez pracowników komórek,
  2. kierownikowi Działu Administracyjno – Gospodarczego poprzez podanie do publicznej wiadomości informacji o treści zarządzenia na stronie internetowej Ośrodka oraz w siedzibie Ośrodka.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


 

Zarządzenie Nr 21/2017

Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej

Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy

z dnia 2 listopada 2017 r.

w sprawie wyznaczenia dnia wolnego dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy w związku z obniżeniem wymiaru czasu pracy ze względu na „Święto Trzech Króli” w dniu 6 stycznia 2018 r.

Działając na podstawie § 3 ust. 1 Załącznika do Zarządzenia Nr 6/2017 Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Ośrodkowi Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy zarządzam, co następuje:

§1.

Wyznacza się dzień 2 stycznia 2018 r. dniem wolnym od pracy dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy w , w związku z obniżeniem wymiaru czasu pracy w okresie rozliczeniowym styczeń - luty 2018 r., ze względu na „Święto Trzech Króli” w dniu 6 stycznia 2018 r. przypadające w innym dniu niż niedziela.

§2.

Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikowi Działu Administracyjno – Gospodarczego poprzez podanie do publicznej wiadomości informacji o treści zarządzenia na stronie internetowej Ośrodka oraz w siedzibie Ośrodka.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku opiekuna będzie należało miedzy innymi:

  • wykonywanie czynności higieniczno – pielęgnacyjnych, ubieranie, karmienie uczestników Ośrodka Wsparcia
  • opieka nad uczestnikiem w transporcie , podczas dowożenia uczestnika na zajęcia do Ośrodka Wsparcia i odwożenia do domu , asekuracja podczas poruszania się , wsiadania , wysiadania
  • pomoc terapeutom podczas zajęć wspierająco-rehabilitacyjnych z uczestnikami na terenie Ośrodka i podczas planowanych wyjść poza Ośrodek.
  • kształtowanie w uczestnikach motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań, wyrabianie nawyków celowej aktywności poprzez  odtwarzanie
    i podtrzymywanie umiejętności z zakresu samoobsługi, dbałości o higienę i estetyczny wygląd,
  • pomoc w opracowywaniu indywidualnych planów wspierająco – aktywizujących
    ich realizacja i modyfikacja w tym aktywne uczestniczenie w pracach zespołu wspierająco-aktywizującego OWiRON 

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie
  • wykształcenie średnie
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

Wymagania pożądane:

  • posiadane wykształcenie w kierunku opiekun w domu pomocy społecznej lub opiekun osoby niepełnosprawnej
  • mile widziane doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług
    dla osób z niepełnosprawnością intelektualną,
  • umiejętność współdziałania z osobami z niepełnosprawnością intelektualną i ich rodzinami oraz z członkami zespołu wspierająco-aktywizującego
  • komunikatywność
  • umiejętność i łatwość  nawiązywania kontaktu z osobami niepełnosprawnymi
  • zdolności organizacyjne;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
  • wysoka kultura osobista;

   Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, na stanowisku opiekuna
  • praca odbywać się będzie w budynku przy ul.Rozłogi 10 w Warszawie.
  • praca związana z bezpośrednim kontaktem z uczestnikami OWiRON, zarówno w placówce jak i podczas wyjść terapeutycznych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających roczny staż pracy, lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
  • podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie ;
  • podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych.tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.922 ”.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia 08.09. 2017 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka ) na adres:

 Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy

ul. Rozłogi 10, 01-310. Warszawa

z dopiskiem na kopercie: „ opiekun ”