Ogłoszenia Dyrektora Ośrodka
Rekrutacje na stanowiska pracownicze
Pracownik Socjalny – etat
Trwa przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Pracownik Socjalny
Zadania
- rozpoznawanie i ustalanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej w rejonie działania, w tym w rodzinach pochodzących z Ukrainy;
- przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych w rejonie działania dla celów pomocy społecznej oraz innych, wynikających z przepisów obowiązującego prawa;
- przygotowywanie wniosków wraz z przewidzianą przepisami prawa dokumentacją dot. danego świadczenia;
- opracowywanie indywidualnych planów pomocy;
- opracowywanie uzasadnień decyzji administracyjnych z zakresu pomocy społecznej;
- wnioskowanie w zakresie prawa do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych osobom wymienionym w Ustawie o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych;
- udzielanie pomocy w zakresie pracy socjalnej oraz opracowywanie wniosków dot. pracy socjalnej w rejonie działania;
- podejmowanie działań zmierzających do życiowego usamodzielnienia osób i rodzin oraz ich integracji ze środowiskiem;
- prowadzenie działalności profilaktycznej mającej na celu zapobieganie stanom powodującym konieczność udzielenia pomocy społecznej;
- organizowanie i rozwijanie form pomocy społecznej dla osób zamieszkałych w rejonie działania oraz współdziałanie w tym zakresie z różnego typu instytucjami, organizacjami społecznymi i grupami samopomocowymi;
- monitoring sytuacji rodzin w związku z wystąpieniem przemocy w rodzinie;
- uczestnictwo oraz koordynacja pracy grup roboczych powołanych przez Zespół Interdyscyplinarny ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie;
- przygotowywanie i przedkładanie do akceptacji Kierownikowi Działu pism kierowanych poza OPS Bemowo;
- dyżury w punkcie obsługi klienta;
- współpraca z innymi pracownikami OPS Bemowo w celu realizacji powierzonych zadań;
- reprezentowanie OPS Bemowo przed innymi instytucjami w ramach wykonywanych obowiązków służbowych;
- prowadzenie bieżącej dokumentacji z realizowanych zadań.
Wymagania konieczne
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530);
- Wykształcenie wyższe minimum I stopnia kierunkowe uprawniające do wykonywania zawodu pracownika socjalnego;
- nieposzlakowana opinia;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania pożądane
- wykształcenie wyższe II stopnia;
- specjalizacja I lub II stopnia w zawodzie pracownik socjalny;
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: pomocy społecznej, świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ochrony zdrowia psychicznego, promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, działalności pożytku publicznego, przepisów o ochronie danych osobowych;
- umiejętność obsługi komputera;
- doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- dokładność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie;
- odpowiedzialność;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista;
- dobra organizacja pracy.
Warunki zatrudnienia na stanowisku
- zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę na czas określony w wymiarze 1 etatu.
- praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie i poza nim i poza nim w granicach administracyjnych m.st. Warszawy (m.in. przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w miejscu zamieszkania podopiecznych OPS Bemowo). Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana.
- Praca przy komputerze i obsługa urządzeń biurowych.
- Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
- podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530);
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”;
- W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez OPS Bemowo prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez OPS Bemowo przez okres najbliższych 6 miesięcy. Oświadczenie, o którym mowa powyżej może być sformułowane w następujący sposób: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb kolejnych naborów prowadzonych przez OPS Bemowo przez okres najbliższych 6 miesięcy, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.”;
- podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów do pracy w OPS Bemowo (załączona do niniejszego ogłoszenia).
Procedura postępowania rekrutacyjnego
- Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).
- Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
Rozłogi 10, 01-310 Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Pracownik Socjalny”
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi.
Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów do pracy w Ośrodku (PDF, 456KB)
Inspektor ds. finansowo-księgowych w Zespole Finansowo-Księgowym – 1 etat
Data publikacji: 06.06.2023
Trwa przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. finansowo-księgowych w Zespole Finansowo-Księgowym
Zadania
- kontrola formalno-rachunkowa dokumentów,
- dekretacja dokumentów zgodnie z przepisami oraz według zadań i paragrafów klasyfikacji budżetowej,
- bieżące, terminowe i prawidłowe księgowanie w systemie finansowo-księgowym operacji księgowych i zdarzeń gospodarczych
- stosowanie właściwego obiegu dokumentów,
- ewidencjonowanie środków trwałych i wyposażenia, naliczanie umorzenia i amortyzacji,
- księgowanie naliczonych odpłatności od podopiecznych na podstawie wydanych decyzji administracyjnych oraz monitorowanie terminowości wpłat,
- prowadzenie niezbędnych raportów, analiz i sprawozdań wydatków pod względem wykonania zadań i paragrafów klasyfikacji budżetowej.
Wymagania konieczne
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022 poz. 530),
- wykształcenie minimum średnie,
- co najmniej 2-letni staż pracy,
- co najmniej 2-letnie doświadczenia w pracy w księgowości,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania pożądane
- wykształcenie wyższe I stopnia w zakresie rachunkowości, ekonomii, zarządzania.
Warunki zatrudnienia na stanowisku
- Zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, na czas określony.
- Praca na stanowisku będzie wiązać się z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych.
- Praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana.
- Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- Podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny.
- Podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022 poz. 530).
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających min. 2-letnie doświadczenie zawodowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających min. 2-letni staż pracy.
- Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
- Podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).
Procedura postępowania rekrutacyjnego
- Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).
- Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia 16.06.2023 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka) na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Inspektor ds. finansowo-księgowych”
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 16.06.2023 r. do godz. 16:00.
Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów do pracy w Ośrodku (PDF, 456KB)
Inspektor ds. finansowo-księgowych w Zespole Finansowo-Księgowym – 1 etat
Data publikacji: 18.05.2023
Postępowanie nierozstrzygnięte
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. finansowo-księgowych w Zespole Finansowo-Księgowym
Zadania
- kontrola formalno-rachunkowa dokumentów,
- dekretacja dokumentów zgodnie z przepisami oraz według zadań i paragrafów klasyfikacji budżetowej,
- bieżące, terminowe i prawidłowe księgowanie w systemie finansowo-księgowym operacji księgowych i zdarzeń gospodarczych
- stosowanie właściwego obiegu dokumentów,
- ewidencjonowanie środków trwałych i wyposażenia, naliczanie umorzenia i amortyzacji,
- księgowanie naliczonych odpłatności od podopiecznych na podstawie wydanych decyzji administracyjnych oraz monitorowanie terminowości wpłat,
- prowadzenie niezbędnych raportów, analiz i sprawozdań wydatków pod względem wykonania zadań i paragrafów klasyfikacji budżetowej,
- wprowadzanie danych do CRU,
- wykonywanie innych czynności wspomagających pracę działu finansowo księgowego.
Wymagania konieczne
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022 poz. 530),
- wykształcenie minimum średnie,
- co najmniej 2-letni staż pracy,
- co najmniej 2-letnie doświadczenia w pracy w księgowości,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania pożądane
- wykształcenie wyższe I stopnia w zakresie rachunkowości, ekonomii, zarządzania.
Warunki zatrudnienia na stanowisku
- Zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, na czas określony.
- Praca na stanowisku będzie wiązać się z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych.
- Praca odbywać się będzie w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo w Warszawie. Budynek nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek z windą wewnętrzną umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana na parterze. Siedziba Ośrodka monitorowana.
- Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niedosłyszącym.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- Podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny.
- Podpisane pisemne oświadczenie potwierdzające obywatelstwo.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022 poz. 530).
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających min. 2-letnie doświadczenie zawodowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających min. 2-letni staż pracy.
- Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
- Podpisana klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów do pracy w Ośrodku (załączona do niniejszego ogłoszenia).
Procedura postępowania rekrutacyjnego
- Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej (ocena ofert przeprowadzona w oparciu o przesłane kwalifikacje kandydatów).
- Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty do dnia 29.05.2023 r. (decyduje data wpływu do Sekretariatu Ośrodka) na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Inspektor ds. finansowo-księgowych”
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 29.05.2023 r. do godz. 16:00.
Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO dla kandydatów do pracy w Ośrodku (PDF, 456KB)
Data: 2023-06-07
W trakcie procedury naboru kandydatów na ww. wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. finansowo-księgowych w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy nie została wyłoniona żadna osoba do zatrudnienia, nabór nierozstrzygnięty ze względu na brak ofert.
Rekrutacje wolontariuszy
Jeśli masz trochę wolnego czasu i chcesz działać dla innych to zapoznaj się z naszymi ogłoszeniami dla kandydatów na wolontariuszy. Klikając w ogłoszenie Twoja przeglądarka przekieruje Cię do strony ochotnicy.waw.pl skąd będziesz możesz dokończyć swoje zgłoszenie. Możesz też zadzwonić do mnie bezpośrednio 512-698-711 lub skontaktować się przez stronę https://www.facebook.com/WolontariatBemowo
Nabór na kandydatów na opiekuna prawnego
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa
ogłasza nabór na opiekunów prawnych dla osób całkowicie i częściowo ubezwłasnowolnionych.
Zadania
- zarządzenie majątkiem podopiecznego,
- sprawowanie opieki zgodnie z interesem podopiecznego i interesem społecznym (składanie w imieniu podopiecznego oświadczeń woli, zawieranie umów, wypowiadanie umów itp.),
- reprezentowanie interesów podopiecznego przed sądem, organami administracji publicznej i innymi instytucjami,
- sporządzenia sprawozdań dla Sądu, nie rzadziej niż raz w roku.
Wymagania konieczne
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i pełnia praw publicznych,
- nieposzlakowaną opinię i dobry stan zdrowia, umożliwiający pełnienie funkcji opiekuna,
- zameldowanie i zamieszkanie na terenie Warszawy, w szczególności w Dzielnicy Bemowo.
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego, dotyczących sprawowania opieki/kurateli,
- znajomość tematyki związanej z niepełnosprawnością, w tym przede wszystkim niepełnosprawnością wynikającą z choroby psychicznej lub niepełnosprawności intelektualnej lub zaburzeń otępiennych wieku podeszłego,
- posiadanie doświadczenia w pracy z osobami niepełnosprawnymi
- znajomość instytucji pomocowych i wspierających działających na terenie Warszawy, w szczególności w dzielnicy Bemowo,
- wysokie zaangażowanie w realizację powierzonych działań,
- sprawność w załatwianiu spraw urzędowych,
- samodzielność,
- dyspozycyjność.
Warunki zatrudnienia na stanowisku
Podstawa prawna art. 145 – 184 kodeksu rodzinnego i opiekuńczego:
Ustanowienie opiekunem prawnym lub kuratorem osoby ubezwłasnowolnionej następuje w drodze postanowienia sądu i nie wiąże się z zatrudnieniem w OPS.
Sąd opiekuńczy może przyznać opiekunowi za sprawowanie opieki, na jego żądanie, stosowne wynagrodzenie w wysokości ustalonej przez sąd, które może być wypłacane okresowo lub w formie jednorazowej. Wynagrodzenie to obliczone w stosunku miesięcznym nie może przekraczać 1/10 przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, bez wypłat nagród z zysku, ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za okres poprzedzający dzień przyznania wynagrodzenia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV, listu motywacyjny i oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenia o wyrażeniu zgody na pełnienie funkcji opiekuna prawnego,
- zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie ustanawiania oraz sprawowania opieki prawnej,
- oświadczenie o niekaralności,
- kserokopii dokumentów potwierdzających wykształcenie/kwalifikacje – oryginały do wglądu.
Procedura postępowania rekrutacyjnego
Rekrutacja ciągła. O ostatecznym zakwalifikowaniu kandydata na opiekuna prawnego lub kuratora decyduje sąd, który może przyznać wynagrodzenie za sprawowaną opiekę/kuratelę.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu Dyrektora lub przesłanie za pośrednictwem poczty na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
Rozłogi 10, 01-310 Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Opiekun prawny”
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy rozpatrzy tylko te oferty, które zostaną złożone zgodnie z ww. wytycznymi.
Zamówienia realizowane na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2023 rok – wersja nr 1
Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2023 rok – wersja nr 2
IOD.26.1.1.2023.SJ Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
Data publikacji: 12.04.2023
Znak sprawy: IOD.26.1.1.2023.SJ
Identyfikator postępowania: ocds-148610-6354a7b8-d547-11ed-9355-06954b8c6cb9
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6354a7b8-d547-11ed-9355-06954b8c6cb9
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Okres realizacji zamówienia: 2 maja – 29 grudnia 2023 r.
- Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 148 KB)
- SWZ i załączniki 1 – 9 (PDF, 1 321 KB)
- Załączniki od 1 do 3 i 5 do 9 – wersja edytowalna (DOCX, 65 KB)
Data publikacji: 20.04.2023
- Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 460 KB)
- Informacja z otwarcia ofert (PDF, 469 KB)
Data publikacji: 21.04.2023
Data publikacji: 04.05.2023
Zamówienia wyłączone spod stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
Brak aktualnie prowadzonych postępowań.
Archiwum zamówień realizowanych na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
Archiwum przechowuje zakończone zamówienia zrealizowane na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych, publikowane od 2020 roku.
Rok 2023
Brak aktualnie prowadzonych postępowań.
Rok 2022
Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2022 rok – wersja 1
Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2022 rok – wersja 2
IOD.26.1.5.2022 Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
Data publikacji: 20.12.2022
Identyfikator postępowania: 771e8b54-d4ba-4410-83b6-62286fd9b47e
IOD.26.1.4.2022 Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów
Data publikacji: 01.12.2022
Identyfikator postępowania: 07e421ae-bc72-4ddc-b3ed-2b9bd4ce777c
IOD.26.1.3.2022 Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON
Data publikacji: 29.11.2022
Identyfikator postępowania: eab40394-7bb4-4a25-b5dc-8f086680d301
- Dokumenty do pobrania (ZIP, 1 646 KB)
- Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 571 KB)
- Informacja z otwarcia ofert (PDF, 581 KB)
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty i ocenie ofert (PDF, 743 KB)
- Ogłoszenie o wyniku postępowania (PDF, 77 KB)
IOD.26.1.2.2022 Roboty naprawcze w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
Data publikacji: 20.07.2022
Identyfikator postępowania: d9940c5b-d952-478d-be30-8bd7597493a1
Numer ogłoszenia BZP/TED/Nr referencyjny: 2022/BZP 00268572/01
- Dokumenty do pobrania (ZIP, 3 MB)
- Przedmiar na na roboty naprawcze (ZIP, 105 KB)
- Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie_zamówienia (PDF, 568 KB)
- Informacja z otwarcia ofert (PDF, 581 KB)
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 810 KB)
- Ogłoszenie o wyniku postępowania (PDF, 63 KB)
IOD.26.1.1.2022 Roboty naprawcze szkody zalaniowej w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
Data publikacji: 28.06.2022
Identyfikator postępowania: 6bdfdbab-3543-4ed0-ae07-723c44769082
Numer ogłoszenia BZP: 2022/BZP 00226718/01
Rok 2021
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów, w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Rozłogi” – ETAP II
Data publikacji: 31.08.2021
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów, w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Rozłogi” – ETAP II zlokalizowanym na działce ew. nr 68/14 w obrębie 6-12-05 przy ul. Lazurowej 14 w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
- SWZ (PDF, 999 KB)
- Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 175 KB)
- Załączniki do SWZ (ZIP, 209 MB)
- Link do postępowania w Miniportalu UZP
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 6 września 2021 r. (PDF, 34KB)
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 7 września 2021 r. (PDF, 34,72 KB)
- Informacja o zmianie SWZ z 7 września 2021 r. (PDF, 489,58 KB)
- Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 560 KB)
- Informacja z otwarcia ofert (PDF, 577 KB)
- Pełna informacja z otwarcia ofert (PDF, 583 KB)
- Wniosek o przedłużenie terminu związania ofertą (PDF, 714 KB)
- Wzór oświadczenia o zgodzie na przedłużenie terminu związania ofertą (DOCX, 26 KB)
- Informacja o złożonej ofercie dodatkowej (PDF, 714 KB)
- Informacja o ocenie ofert (PDF, 756 KB)
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 460 KB)
ID postępowania: 6bca6a9-b8e0-405b-b2d9-4a148f2b881e
Rok 2020
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów, w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Rozłogi” – ETAP I
Data publikacji: 04.09.2020
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy, którego wartość ustalona na podst. art. 33 ustawy jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
Termin składania ofert: do dnia 28 września 2020 r., godz. 10:00
- Dokumenty do pobrania (ZIP, 114 MB)
- Odpowiedź na pytanie oferenta z dnia 15 września 2020 r. (PDF, 134 KB)
- Załącznik do odpowiedzi na pytanie oferenta z dnia 15 września 2020 r. – Schemat montażu listw MDF (PDF, 47 KB)
- Odpowiedź na pytanie oferenta z dnia 16 września 2020 r. (ZIP, 5,7 MB)
- Odpowiedź na pytanie oferenta z dnia 16 września 2020 r. (PDF, 810 KB)
- Odpowiedź na pytanie oferenta z dnia 18 września 2020 r. (PDF, 735 KB)
- Odpowiedź na pytanie oferenta z dnia 21 września 2020 r. (PDF, 372 KB)
- Informacja z otwarcia ofert (PDF, 183 KB)
- Informacja o wyniku postępowania (PDF, 359 KB)
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów, w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Rozłogi” – ETAP I
Data publikacji: 29.07.2020
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy, którego wartość ustalona na podst. art. 33 ustawy jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
Termin składania ofert: do dnia 13 sierpnia 2020 r., godz. 10:00.
- Dokumenty do pobrania (ZIP, 114 MB)
- Odpowiedź na pytanie dot. postępowania z 30.07.2020 r. (PDF, 297 KB)
- Odpowiedź na pytanie dot. postępowania z 04.08.2020 r. (PDF, 260 KB)
- Informacja z otwarcia ofert (PDF, 422 KB)
- Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 440 KB)
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów, w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Rozłogi” – ETAP I
Data publikacji: 09.07.2020
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy, którego wartość ustalona na podst. art. 33 ustawy jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
Termin składania ofert: do dnia 24 lipca 2020 r., godz. 10:00.
- Dokumenty do pobrania (ZIP, 114 MB)
- Odpowiedź na pytanie oferenta (PDF, 233 KB)
- Przedmiary w formacie ATH (ZIP, 30kB)
- Odpowiedź na pytanie oferenta (PDF, 316KB)
- Informacja z otwarcia ofert (PDF, 346KB)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF, 475 KB)